2a advent

God morgon!
 
Jag har haft en så mysig helg, än så länge. Den är ju inte över ännu. Jag vaknade hyfsat tidigt imorse, varken mami eller papi hade vaknat när jag gick upp. Jag gjorde i ordning frukost o tände två av de fyra adventsljusen innan jag väckte dem. Idag ska jag plugga ganska mycket. Bland annat spanska, matte och naturkunskap. Det är lite sista ruschen nu. En slutspurt som jag hade klarat mig utan haha. Men men. Om två veckor är det l o v. Fjorton dagar ska jag nog överleva.
 
Ikväll blir det antagligen filmmys med gosiga vänner. 
 
Pussen
 
1-2. I fredags hade jag glöggmys med några vänner. 3-6. Igår, jag och mami på loppis och ett jättemysigt fik. Jag övningskörde hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0