GOD SNUV:a

God fortsättning på er!
 
Har ni haft en bra jul än så länge? Det är ju faktiskt bara annandag jul, tro inte att julen är över! För mig handlar julen främst om att träffa släkten, äta god mat, ta det lugnt och mysa med familjen. Och det är precis vad jag har gjort, gör och kommer att fortsätta med jullovet ut. Jag har fått så fantastiskt fina paket att jag nästan skäms. Bla.a. en ny systemkamera då min förra blev snodd på tåget hem från Norge. Jag har också fått presentkort och massa fina underkläder... Det känns som om mina vänner försöker pika om att jag borde slänga mig ut i dejtingdjungeln haha. Vi får väl se. ;)
 
Om det ska bli någon dejt måste denna dunderförkylning som satt sig i mina näsborrar och hals först försvinna. Till en början misstänkte vi halsfluss men troligtvis är det en envis liten infektion som letat sig in. Tur att det är lov.
 
Återkommer lite senare med bilder på klappisar.
 
Puss (varning för ofräsch bild)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0