Härmed gör jag det officiellt.

God morgon onsdag!

Nu kan jag officiellt säga att jag går på lov. Igår var sista dagen med schemalagda dagen. Resten av dagen julklappsshoppade jag med Alexia, var på julmingel och på kvällen gick jag och några fina vänner på teater. Det var en ganska tung pjäs men med fräcka effekter och bra musik. Affären Danton heter den och har premiär ikväll på Stadsteatern.

Just nu är jag på väg till stan med sissy, hon ska bleka tänderna och jag ska handla julklappar! Förresten, igår hittade jag en klänning inför julfesten på torsdag!!! Iiih. Ni får se bild idag elr imon. Jag kan säga en ledtråd; rött.

Ha en fantastisk dag allesammans! Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0