nära döden-upplevelse...

Jag trodde att jag skulle dö när jag gick hem från tåget. Det var iskallt, min nästipp förfrös, det var mörkt och inte fan hade någon gått där på ett tag så jag fick pulsa i snön hela vägen hem. Ja, jag vill ha lite medömkan. Haha, nejdå, vintern är ju härlig. Frisk luft och vackra gnistrande snö. Eller?
 
Japp japp. Ikväll är det fotbollsträning! Tjohoo. Har inte tränat på två veckor nu! Inhomhusfotboll är bland det roligaste jag vet. Snabbheten, explosiviteten, tuffheten och såklart skratten som uppstår då någon gör en standardvurpa haha. Jag har inte varit på en inomhusträning då det stått stilla, varit helt tyst och tråkigt. Det är alltid tjo och tjim och på något sätt lyckas alltid någon få en boll i muffen eller snubbla på sig själv ramla pladask. 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0