Nu är det jul igen

Uppdateringen har ju inte varit på topp det senaste om vi säger så. Dagarna har gått i ett och det känns som om jag knappt varit hemma. Men kul har vi haft! I veckan var vi med skolan på Operan och såg en väldigt bra dansföreställning. Jag har vanligtvis svårt för modern dans men denna var riktigt bra! Den heter Mixmas någonting om ni har lust att se på dans med klass! ;) Igår annordnade vi i kåren Julmys där jag stod som huvudansvarig. Det blev ett riktigt lyckat litet julmys med pepparkakor, glögg, julrimm, sång och film! På kvällen drack vi öl på källarn. Där träffar man alltid massa trevliga välbekanta ansikten. Fattar inte hur alla människor man tycker om lyckas samlas på ett ställe... Jag var hemma runt halv tre och idag har jag inte gjort mer än att äta frukost och gå en minipromenad. Resten av helgen kommer bestå av Naturkunskapsplugg. På måndag har vi ett domedagsprov...

Bilder från veckan
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0