PI

Hej där!
 
Kom precis hem från Madde. Igår var vi ett litet sällskap hemma hos Jens. Vi var väl högst tio pers och hade det trevligt. Tyvärr sa kroppen ifrån en bit in på kvällen, trots att jag proppat i mig ipren, och jag fick lägga mig ner en stund och vila. Party ajjemän haha. Men med nya krafter gjorde jag comeback och jag tror inte vissa av oss somnade förrän fem imorse... 
 
Nu måste jag, även om bara tanken på det får mig att vilja kräkas, sätta mig och plugga. Att som lärare lägga tre prov och en inlämning veckan efter lovet kallas väl bra planering. Eller? Eftersom jag och papi åker till Madrid den 3e är det i princip bara idag och imon som jag kommer ha tid att plugga. Så, det är väl bara att sätta igång. Men efter regn kommer dock solsken. Ikväll ska jag med mami, moster och finaste kusin ha en riktig tjejkväll haha. Först ska vi äta middag och sen ska vi se filmen Berättelsen om PI. 
 
Alltid lika intressant att titta igenom gårdagens bilder... De flesta brukar få mig att tänka: Vafasiken håller vi på med? Det som kändes rätt då känns inte riktigt lika 100% dagen efter. Jag skonar er från de värsta, I promise.
Det finns verkligen inga rätt med den här bilden. Carl, vad gör du ens?
 
Någon gillar sugrör?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0