Dansa i neon

Hej på er!
Jag skippar alla ursäkter om varför jag inte uppdaterat på några dagar och börjar direkt på en ny kula. Det är måndag morgon och jag har sovit cirkus fem timmar - life is a blessing. Skolan som funnits som en difus prick långt bak i sinnet i en vecka är nu tillbaka som den mest centrala punkten i vardagen. Efter skolan ska jag direkt hem till min moster. Jag måste få ordning på matten, den har spökat ut totalt och jag vill gärna förstå fem procent innan vi har prov. Tur att man har några snillen i släkten. Det sjuka är att jag inte ens kan fråga vänner som går i tvåan, de har inte ens gjort det som jag gör nu. Vad händer? När ska vissa politiker förstå att allt inte handlar om siffror...
'
Ni får ha en fin dag så ses vi lite senare.
Pussar!
Har idag på mig en något genomskinlig neongul/grön tröja. Min fina köpte den till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0