Isrinkar och sand

Hallåhallå!
'
Idag har nog varit den mest ohändelserika dagen någonsin. Förutom en sak - Jag har bokat tak över huvudet för mig och Alexia under vår kommande köpenhamnsresa!!!! Det är först nu som det känns på riktigt. Det blir så mycket mer konkret när man har något bokat. Waaaaa! Nu ska fattas bara resan dit haha.
'
Imorgon har vi frilufsdag, jag och Alexia ska åka skridskor på förmiddagen och spela beachvolleyboll på eftermiddagen. Tyvärr har den tredje i trioin, Malin, åkt på någon influensaskit så hon kommer antagligen missa vår konsåkningsuppvisning. :( Alexia har tydligen varit hurtig och bakat silviakaka och jag tänker inte vara sämre. Goda grahamsbullar here we come!
'
Pussis och god nattis på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0