LÖrdag ♥

VI vann!! Jag ska vara ärlig och säga att när jag vaknade sju imorse låg tanken på att åka hem med en vinst långt bort. Men, hela laget kämpade och slutresultatet blev 1-0 till oss. Om jag kommer kunna gå eller överhuvudtaget röra på mig imon är frågan haha. Jag är redan helt stel. Otränad? Både ja och nej. Jag orkade faktiskt matchen utan några större problem men jag är absolut inte i den form som man behöver vara i vid seriestart. Tur att det är några veckor kvar... ;)
'
Dagens planer är att städa mitt rum och plugga. Fräsig lördag aijjt? Nemen, den är för mig perfekt. Ikväll kommer Agnes också - systerkväll. Det blir mys. Imorgon är det träning igen... Hallå? Vila? Någon? Nehepp... (tur att det är kul då)
'
Pussar
Jag hittade förresten en almanacka igår. Har börjat redan börjat skriva in diverse aktiviteter... Med fina pennor blir allt mycket roligare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0