Om ni undrar...

Hej mina fina!
'
jag vill börja med att säga förlåt o mina egna vägnar. Bloggen är för tillfället inge vidare, inlägget är få och tråkiga. Saken är den att jag har så många bollar i luften just nu att bloggen måste hamna i sista prioritet. Igår var jag först i skolan, sedan åkte jag till Mölnlycke för ett tre timmar långt möte, sedan åkte jag in till stan igen för ännu ett möte. Det var jag tyvärr tvungen att gå tidigare från då jag behövde gå till mattestugan och få hjälp. När jag äntligen kom hem strax innan nio var ganska mosig i bollen och orkade inte så mycket mer än att läsa historialäxan och kolla på tv en stund.
'
Missförstå mig inte nu. De möten jag går på är helt frivilliga och jag tycker att det är väldigt roligt. Annars skulle jag inte engagera mig. Men när läxor, träningar och andra saker ska till in i schemat blir det fort för mycket. Ja, nu vet ni hur det ligger till. Allt har sina up and downs. När den här hetsiga perioden är över ska jag försöka gottgöra denna död-mans-land-period.
'
Hoppas ni mår bra och att ni tar vara på det underbara vädret som sakta men säkert etablerar sig. Hejja våren!
Frukostish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0