Puss

Efter att Madde åkt hem till sig var mina planer att ta en promenix, ta tag i plugget, mysa framför tv och äta choklad. Planen ändrades kvickt då Johanna hörde av sig och ville ta en fikis. Det var bara att hoppa in i duschen, slänga i sig lite käk och rulla ner till busshållplatsen. Jag och Madde tog samma buss in, hon skulle till sin boojjfrend. I stan mötte jag upp Amy och Johanna och styrde kosan på Vasastan. Först fikade vi på Café Berlin, när de stängde gick vi vidare till Café Vasa. Då joinade även Love, Johannes och Viktor oss. Johanna fick nys om någon fest och de flesta i gänget kände sig taggade, det gjorde dock inte jag (tråkmånshejhej). Nemen det var inte det att jag inte ville festa. Det var bara inte rätt läge. Jag hade ingen egentlig sovplats, kände mig sjuk och ville bara krypa ner under täcket och bli frisk. Så jag lämnade gänget och tog bussen hem. Just när jag sa hej då kände jag mig som världens bangare men nu när jag är hemma och sitter i soffan vet jag att jag att jag tog dagens bästa beslut när jag bestämde mig för att åka hem och tog farväl. Det var iallafall trevlig så länge det varade haha.
'
Imon kommer Hedvig och Malin på visit. Det kommer bli trevligare än trevligt. Vi hörs då!
Sov sött, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0