Puss

Hello!
'
Idag efter skolan gick jag en liten runda på stan. Jag köpte kofta, ett par trosisar och en t-shirt! Bra och värda investeringar. :) Det hemliga får ni veta en annan dag... När Agnes slutade skolan åkte vi hem och lagade mat innan vi rusade i väg till träningen. Fy katsicken vad det är kallt ute!!!!! Jag höll på att dö idag. Både när jag gick på stan och även nu på träningen. Shittans pommfrittans. Hela ansiktet frös till is och kylan trängde sig ända in till benmärgen alltså. Jag är ändå stolt att vi åkte till träningen och trotsade väder och vind. Nu ska jag, Agnes och papi titta på film. Myspys!
Ett av dagens inköp: t-shirt från Ginatricot av alla ställen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0