red

Hello there friday! Eller, klockan slog, för några minuter sedan över till lördag men eftersom jag fortfarande är vaken så räknas det inte.
'
Idag har jag haft en kanondag! Skolan var väldigt lugn och efter den tittade jag, Malin och Alexia (Malins kompis Anna joinade även lite senare) på två filmfestivalsfilmer, den ena filmen gick på Hagabion där vi åt även väldigt god mat och träffade trevliga människor. Jag har inte så mycket att säga om någon av de två filmerna vi såg idag. Det var inga dåliga filmer men heller inget jag kan rekomendera. Mer intressant och annorlunda. Jag är i vilket fall nöjd och upplevelsen i sig höjer betyget avsevärt!
'
Nu ska jag nana. Imorgon väntas frukost med Norisen och därefter ska jag hem till Maddy. Jag ska hjälpa henne att förbereda lite inför hennes födelsedagsmiddag! Detta kommer bli så jäkla bra. Jag är sjukt taggad.
'
Sov sött, vakna törrt!
red lips on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0