Sunday fckn sunday

Morgonmorgon!
'
Vilken förjävlig natt det har varit. Ni vet när man ser fram emot att krypa ner under täcket men när det sen inte går att hitta en skön position? När man inte kan somna och täcket tillslut blir alldeles för varmt? Jag har säkert vaknat tio gånger inatt. Starx innan klockan slog nio gav jag upp. Då rann det (förlåt ni som är lite känsliga) snor ur mina näsborrar. Fresh! Jahappsansa, då var man förkyld igen. KuL! Jag hoppas att den växer bort under dagen.. -.- Då kan jag kanske vara med på dagens fotbollsträning. I värsta fall får jag väl åka dit och lattja runt lite bara. Inga konditionsgrejor idag inte!
'
Inte för att jag har massa dö-tid över eller så. Jag orkade inte ta tag i något plugg igår = stadig läxhög att börja beta av idag:
  • Spanska: stenciler, sidor i boken + glosor (spanskaprov på tisdag - dags att börja plugga?)
  • Samhällsläxa: läsa några sidor.
  • Naturkunskap: eget arbete om hormonssystemet och diabetes.
  • Matte
Sounds fun huh? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0