Tussyday

Godmorgon mina solstrålar! Eftersom det fina vädret med blå himmel har lämnat oss och ersatts av en gråmulen sådan kan vi kompensera det genom att vara varandras solstrålar så länge.
'
Just nu sitter jag och mumsar på surdegsmackor, juice och te. Jag har gått upp lite tidigare än vad jag vanligtvis gör på en tisdag (börjar 11:30) för att plugga in det sista inför provet. Jag satt uppe och gjorde stenciler till midnatt igår och jag har drömt mardrömmar om det inatt. Vi kan väl säga såhär: det har känts bättre... Men det ska å andra sidan bli skönt att lämna det bakom mig. Det är ju inte så att jag har brist på saker som bör uträttas precis. Men va tusan, det är härligt att känna att man lever! ;)
'
Ha en fin dag!!
överglad, trött bild ála Signe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0