onsdagsfika

Hallåhallå!
'
Vilken lång men ändå slapp dag! Vi har bara två lektioner på onsdagar. Men däremellan ligger en go håltimma som är över två timmar lång. Men det gör mig faktiskt inte så mycket. Jag, Malin och Alexia har infört en ny tradition - Onsdagsfikan! En tradition som jag tror att vi kommer hålla vid liv resten av terminen. På bussen hem träffade jag Amanda och hade en lite pratstund med henne. Vi kom in på deep shit haha. Innan jag gick hem tog jag svängen om affären och fiskade med mig choklad. En liten belöning för att jag gjort klart och lämnat in historian. Jag har ingen aning om hur min lärare kommer bedöma mitt arbete men nu kan jag inte påverka något mer iallafall. Det känns skönt. Nu ska jag tillåta mig själv en riktigt latiskväll med film och gottis. Kvällens rulle blir Jurassic Park: The lost world. Älskar de filmerna!
Café Berlin har sjukt goda morotskakor!
Deppigochsvåristheshit,dubbelhakalikaså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0