FREDAG!

Godmorgon godmorgon!!
'
Jag kan ju börja med att berätta om gårdagens träning. Eftersom vädret är som det är och kommunen inte vill lägga resurser på att ploga grusplanen har vi blivit hänsvisade att träna på en konstgräsplan som ligger i Hindås. Igår var den bokad på annat håll så vi stod där utan någon fotbollsplan alls. Detta betydde dock inte att träningen blev inställd - najnaj. Istället fick vi order om att komma i joggingskorna. Vi sprang och sprang. Men egentligen inte särskillt långt, det kändes bara som att "om jag stannar nu då kommer jag aldrig kunna fortsätta". Det väldigt länge sedan som jag var ute på ett vanligt, hederligt joggingpass. Sedan körde vi korta och snabba intervaller i uppförsbackke (niiice) och slutligen körde vi styrka i gympahallen. Om min kropp inte är helt sig själv idag? Svar: ja.
'
Idag slutar jag så tidigt som klockan ett men jag efter det har jag två möten på raken så jag kommer nog inte hem förrän runt fem, halv sex ändå. Men vad tusan. Det är fredag och och sista dagen innan lovet drar igång. Det är bara stå ut! Det här lovet kommer bli fantastiskt bra har jag bestämt. Jag har inte några som helst planer förutom att jag ska träffa lite vänner. Utöver det är alla dagar som blanka sidor och redo att fyllas. Helt ljuvligt.
lite bilder från förrgår och igår (då vi firade Alexiaflexias b-day m. fikis och klappisutdelning)
finaste smultronet!

jag o sötaste Malinioso.

haha! Alexia tänker på det underbara tillfället hon kommer bära dessa pantiesar.

Det droppade stearin på Alexias födelsedagsmorotskaka!!!

Efter fiket pallrade vi oss hela vägen upp till skansen krona - vacker utsikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0