Hello there!
'
Vad har hänt de senaste dagarna som jag har varit frånvarande? Inte så mycket om ni frågar mig. Det var däremot jättemysigt att ha Hedvig och Malin på besök! Stackarna blev helt slut efter att jag tagit med dem ut på den fina "backa-rundan" som nästan är åtta kilometer lång. Så går det när man inte tränar tjejer! ;) Skämt osidå, min kondis är inte på topp den heller. Som plåster på såren köpte vi pizza, godis och chips. Man måste ju fylla på det man förbrännit?? Sedan satt vi uppe långt in på natten och pratade. Helt okej måndag. Det var inte lika skönt att gå upp igår (tisdag), efter ynka fyra timmars sömn, och gå ut och gå med Siggeplutten. Jag var tvungen att gå upp tidigt för att hinna gå ut med honom då jag skulle in på möte i stan. Väl hemma igen sov jag en halvtimma. '
'
Den här veckans träningar är inställda - egen träning. Först tänkte jag fuck no. Inte i det här snökaoset. Men tillslut drog jag på mig träningsdojjorna och joggade en runda. Stolt tjej. Senare på kvällen åkte jag in till stan igen. Schillerska anordnade någon "alla-hjärtansdag-fest". Den var tyvärr ganska fail. Lokalen fick utrymmas halv elva då säkerhetsvakter och poliser kom, sen skulle bara de som stod på listan komma in. Då åkte jag hem - det bästa jag gjort på hela kvällen.
'
Ja, nu vet ni hur jag firade ännu ett år som singel... Hade ni en mysig alla hjärtans dag?
Pussissar!

Oh the bitter winds are coming in, 
And I’m already missing the summer. 
Stockholm's cold but I’ve been told 
I was born to endure this kind of weather. 
When it’s you I find like a ghost in my mind, 
I'm defeated and I gladly wear the crown. 
'
I’ll be your Emmylou and I’ll be your June 
And you’ll be my Gram and my Johnny too. 
No, I’m not asking much of you 
Just sing little darling, sing with me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0