I gotta feeling

Hej där.
Imorse ringde klockan halv nio. Då smög jag upp  till Nora som stod och bakade scones. Vi åt en mysig men något stressig frukost - Nora skulle 10.45-tåget. Jag gick ner till mig igen och sen dess har jag städat. Jag är verkligen inte på städhumör. IStället har jag städångest. Men det kommer bli så skönt att vakna imon och ha städat klart allt. Så att jag istället kan ägna dagen till att mysa med Alexia och även hinna med lite plugg.
'
Jag ska ner till Madde om en timma. Hon behöver lite stöd i köket haha. Måste bara säga en sak - Den här kvällen kommer bli jävligt bra. Jag känner det i hela kroppen! Det var så himla länge sedan jag var på en lyckad hemmafest så ikväll blir det all in.
'
Pussar!!
Tvåtusenelva var året med bäst fester! Undrar hur 2012 ska toppa...
ett år sedan... shit
Födelsedagsbarnet!
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0