söndag...

Hajhaj!
'
Trots mindre än fyra timmars sömn och en lång partynatt mår jag bra. Inga konstigheter. Gårdagen var jättelyckad! Lagom mycket och trevligt folk plus bra musika fulländade kvällen. Det var extra kul att Alexia fick träffa mitt gang haha. Jag tror hon trivdes finemangen! Ja och hon sov hos Madde inatt. Jag tror inte att det hade varit särskillt smart att vandra hem fyra på morgonen i 20 minusgrader... Vi vaknade runt halv nio och städade lite innan vi åkte hem till mig. Här åt vi frullebulle och planerade lite inför vår kommande Köpenhamnsresa!! Den kommer bli så sjukt bra! :)))
'
Vi körde Alexia halvvägs hem då jag ändå skulle övningsköra. Det gick, trots det luriga vädret, väldigt bra! Så himla kul. När man kört ett tag och börjar känna sig mer bekväm med bilen är det mycket roligare och njutningsfullt att köra!
'
Nu tänkte jag ta en snabb powernap och därefter ta tag i mitt liv lite... Vi får se hur det går.
Pussiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0