Todajjj

Vilken oerhört hurtig dag jag har haft. Först skridskor (jag och Alexia ägde hela heden), sedan beachvolleyboll (vi ägde lika mycket där o Hedvig joinade vårt vinnarteam) och därefter fotbollsträning. Jag kommer vara död i kroppen imon haha. Men det är skönt att röra på kroppen!
'
Vi hade en liten paus mellan skridskoråkningen och volleybollen så jag och Alexia fördrev tiden men en tripp på stan. Hon köpte present till Karin och jag haffade andra säsongen av Mad men. Det kommer bli sportlovets höjdpunkt att slappa i sängen och sträcktitta på alla avsnitt. Åhhåååhh *längtar*.
Bjussar på några bilder från idag! Tog dock inga bilder när vi spelade volleyboll.
sjukt stabil
looking good haha
pussinussi
varför så fläckig snövit?
Hahaha, (kanon)kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0