Torsdag!!!!

Morrsning korsning! Idag är jag såhär trött *visar med att sträcka ut armarna*. Men no time for rest. Det är bara två dagar kvar till lov - helt jävla underbart (ursäkta svordomen). Dagens planer är lite halvlösa än så länge. Min fina vän Alexia fyller ju år idag så någon slags födelsedagsfika blir det. Sedan har jag antagligen ett möte men det inte helt spikat ännu. Sist meninte minst väntar den underbara lilla träningen. Ikväll ska vi inte spela fotboll utan dresscoden är joggingdojjan - Ohnaj! Jag känner mig dock ganska förkyld men jag hoppas att det blir bättre under dagen. Annars får jag skippa träningen. Inte bra att springa runt i flera minusgrader när man är förkyld!
'
Ha den bästa torsdagen! Pusselipusstuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0