Yesterday

Tjobaluuba!
'
Igår bangade jag och Madde Festival radikal. Istället stannade vi hemma hos mig med chips, dipp, grönsaksstavar och choklad som sällskap framför melodifestivalen. Svårslagen lördagskväll när man är förkyld! Jag tyckte att det var helt rätt att Ulrik gick vidare till final. Så himla duktig och söt!! Även om han ser liten ut har han en ganska sexig röst mehehe...
'
Eftersom mami o papi är i Stockholm sov vi i deras säng - jag har sovit som en stock hela natten. När jag klockan elva vaknade pigg och utvilad gick jag upp och gjorde i ordning frukost. Sen dess har vi gjort ingenting. Jag har föröskt lösa söndagskorsordet i GP och Madde har vandrat runt haha. Nu ska vi spela Geni, dricka te och äta upp resterna från igår. Hejhopp!
Igår...


idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0