Borta, hemma, borta, hemma

HEEEEEEEEEEEJ!!!
'
Efter att ha gungat och haft det underbart på havet i några dagar är jag nu åter hemma i mitt hus. Men bara för en kort sekund. Idag ska jag in på ett möte och ikväll har min syster familjemiddag. Imon åker jag till Danmark där jag, mamma och pappa ska tillbringa natten innan vi sedan åker till Skåne. Jag är tillbaka på söndag/måndag. Sen är det bara några få ynka dagar kvar tills det bär av till Emmaboda!! Herregud! Vart tar tiden vägen? ;)
'
Några korta meningar om båtresan... Jag som inte riktigt är van vid havet, båtar och vågor var lite skakis i början men den oron sköljdes snart bort. Nu har jag sett hela sveriges västkust tror jag haha! Vi har varit i Lysekil, Grebbestad, Smögen, Kungshamn, Gullholmen, Mollösund, Skärholmen, Marstrand... m.m. Det har varit fantastiskt kul och jag är så glad över att jag har en så fin vän som Alexia. Min finaste pärla!
'
Here comes some photos from the trip!
nawi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0