dagarna

Hejsisvejsi!
'
Det var ett tag sedan vi sågs så här kommer en liten uppdaterare! ;) I måndags åkte jag till Öckerö för att besöka lite vänner som hyrt en stuga där. På dagen var det strålande väder men på kvällen kom det utlovade regnet. ...Det finns inget dåligt väder... så vi hade det trevligt ändå på den takbeskyddade uteplatsen ändå. Klockan två åkte vi och köpte nybakta bullar på ett bageri. När vi väl kröp till kojs hade både fåglarna och ljuset vaknat. Igår mådde jag superkonstigt hela dagen. Helt yr och snurrig plus min numera kroniska förkylning. Men jag kände inte för att ligga hemma så jag, mami och papi åkte till Hagabion, åt fantastiskt god mat och avslutade med en vacker (och jobbig) film. Den heter Nadeer och Simim - En separation. Filmtips till er som gillar rullar med kvalité!
'
Nu ska jag trotsa min ögonvärk, huvudvärk, ledvärk och hosta med att spela en tjejerna-mot-killarna-match med några vänner. Åh herre... Något kommer gå sjukt snett på någon, typ ett smalben.
'
Pussar
Malin!
on the packethållare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0