Lördag

God morgon!
'
Mår ni bra bland alla grå moln? Jag vaknade gick upp kring tolvsnåret (helt knäpp i huvudet) och har sen dess ätit frullebulle och cirkulerat på internet. Det finns så mycket fina saker som jag vill ha! Ha, ha, ha. Jag behöver verkligen nytt bas-smink och nu har jag hittat en foundation och rouge från märket Everyday Minerals. De verkar superbra. Dock finns det alltid en risk med att beställa på internet, det kan ju bli helt fel nyans med mera... Det får vara mitt sätt att "living on the edge" haha!
'
Här kommer lite fler bilder från de senaste dagarna! Bra dagar!
bulle, te och film dagen efter är som balsam för själen.

Kommentarer
Postat av: Tove

om du vill kan jag köpa med mig bare minerals till dig innan jag åker hem pusspuss snyggo

2012-07-14 @ 15:55:42
URL: http://tovemyrnewidfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0