ONSDAG

Godmorgon gosmorgon! (inte meningen att det skulle bli gosmorgon, men det såg mysigt ut så jag lät det stå)
'
Allt fint med er? Med mig är det väl sådärbra. Istället för att bli friskare känner jag mig bara sjukare och sjukare. Igår var nog den tyngsta dagen på mycket länge. Mådde uselt hela dagen på jobbet, däckade en stund på lunchrasten. Direkt efter jobbet åkte jag som planerat in till stan för att hjälpa min syster med hennes och hennes pojkväns flytt. Inte för att det blev så jättemycket till hjälp kanske. Jag damsög gamla lägenheten och dammade fönstret och elementet. Sen tog jag bussen hem. Självklart var röd express försenad vilket ledde till att jag missade anslutningsbussen i landvetter - älskade mitt liv just då! På vägen hem åkte jag om Emma och fick finfina födelsedagspresenter. Frida var också hos Emma och jag stannade hos dem till strax efter elva. Mysigt! Dessvärre blev det inte så många sömntimmar inatt heller vilket jag kommer få sota för idag. Jaja, sånt är livet! Det kommer iallafall bli mysigt att träffa Helena sen på picknick! Saknar min tuss... <3
'
Puss pussss
jag och Emma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0