sommarpust

HEJ mina hallon!!
'
Lyser solen hos er med? Hos mig är himlen blå som himlen och solen lyser som solen! Jag har varit på resande fot i några dar nu, några dar i danmark och några dar i skåne. Det har varit fantastiskt trevliga dar men nu är jag lite matt på sociala aktiviteter. Jag kom hem igårkväll och mötte direkt upp Emma för ett liten planeringsmöte. Det blev mest trevligt prat, sen klocka och mindre planering men det känns bra ändå. Jag ger ger mitt fulla medlidande till dig Emma, som behövde gå upp halv sju imorse och brumma iväg till jobbet.
'
Idag står det två p på schemat: packning och picknick. Imon bär det ju av till Emmaboda!!!! Och eftersom det är så himlans fint väder passar väl inget bättre än picknick i slottis?
'
Nu kommer det bli ett blogguppehåll på några dagar igen, bär inte med mig datorer till festivaler haha. Men återigen, jag är inte den som inte uppdaterar sin instagram - signegry.
'
Pussinussi!
systramiii
Wanås slott
40 riksdaler
festivalmat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0