TISDAG

Såg till mitt förtret att inlägget nedan inte publicerats då det skulle ha publicerats (fredags). Menmen, nu ligger det uppe haha. Jag har haft en underbar helg på Morup! Vi har spelat volleyboll, gått långa promenader, åkt på loppisar, spelat NE och umgåtts. Morup är som rehab för mig. När jag är där försvinner alla problem och krav här hemma, på Morup kan jag bara vara.
'
Min vecka ser lite uppochner men ändå bra ut hehe. Idag, efter jobbet, ska jag träffa min syster och hjälpa henne med att flytta till sin nya lägenhet. Det ska bli så kul att se hur hennes och Johans nya lägenhet ser ut! Imon, efter jobbet, ska jag träffa min fina kussetusse Helena och picknicka, om vädret tillåter. Det ska bli supermysigt!
'
Ojoj, nu måste jag kila. Ta hand om er så hörs vi med massa bilder och gottegrejor!
Love!
lagom morgonsvullen brud, men jag vill visa mina fina naglar som jag är otroligt stolt över haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0