livet

Hej mina fina!
'
Nu på sommaren flyger man ju hela tiden hit och dit vilket gör att bloggen blir lite lidande. Men det är så det är. Jag har haft två jättebra dagar sen vi hördes senast. Igår tog jag och Alexia en lugn och spontan runda på stan. Vi åt varsin SSS (superstor, supergod, supersallad) till lunch. Därefter köpte vi med oss lite fika innan vi åkte hem till min syster. Där fikade vi och rensade kläder. När vi åkte hem till Alexia igen kom även Johanna. Vi förfestade lite innan vi drog ut. Det blev en kväll som från början kändes som allt annat än party men som i slutändan blev riktigt bra! Jag var nog världen party-blocker där i början men jag var allt annat än sugen på att gå ut. Ville helst dra filten över huvudet och äta upp chipsen liksom haha. Tur att man är vänner som drar upp en på discomolnen...
'
Idag har jag och Alexia tagit det allmänt lugnt. Jag kom hem för en stund sedan och har precis ätit ett berg av pannkakor tillsammans med Nora. Vi ska nog se filmen Tinker, tailor, soldier, spy om en stund. Jag har höga förväntningar på den, hoppas den håller måttet. Någon som sett den kanske? Annars får ni ha en fin kväll så hörs vi imon!
'
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0