Tisdag

Godmorgon!
Klockan är halv elva och jag dricker juice, äter macka och lyssnar på radion som är inställd på klassisk musik. Idag ska jag in till min bror och få behandling för min rygg. Han är, för er som inte redan vet, massageterapeut och utbildar sig just nu till ostiopat. Jag har de senaste två veckorna haft jobbiga smärtor längst med högra skulderbladet som sträcker sig upp till nacken. Innan Emmaboda tog han och hans kompis, som också utbildar sig till ostiopat, en kik på min rygg och det lät inte jättebra. Några kotor är helt frånvarande och min höft är skev m.m. Alltså är det inte konstigt att jag har haft smärtsamma ilningar från ljumsken ner längst benet när jag ska sova. Eller att det krampar i vissa ryggmuskler. Skönt att få svar på frågor! Och ännu skönare att bli av med problemen.
'
När jag ändå är i stan ska jag även passepåe att köpa nya springskor och galonregnrock! Ikväll vet jag inte om det blir träning eller ej... Är lite rosslig i halsen och det känns onödigt att göra det värre. Vi får se helt enkelt!
'
Pussar <3 (här kommer lite fler bilder från Emmebode)
såhär såg det ut i campet när vi anlände... taggade kusar
Icona Pop
Annie gick på upptäcksfärd och hittade nya arter i buskagen..
vi dog av solens värme samtidigt som vi älskade den
här vet jag inte varför det ser ut som om min mage klyvs på mitten...
Sirpi trodde hon var cool, vilket hon va!
Urban Cone
donuuut
maaat
fläskläpp, en sån fick jag.

Kommentarer
Postat av: Helena med de långa bena

Hoppas du vet hur fantastiskt vacker och underbar du är min fina kristall! All världens kärlek till dig <3

2012-07-31 @ 11:05:00
URL: http://helenajohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0