yesterday

GODMORGON MINA SOLSTRÅLAR!
'
När jag vaknade, kvart i sju, var himlen redan klarblå och solen sken/skiner som bara den! Den som blev besviken på det igår utlovade solskenet får ge vädret en ny chans idag. Idag är näst sista dagen på jobbet. Mina känslor är ganska splittrade. Å ena sidan får jag äntligen gå på sommarlov men å andra sidan kommer jag sakna alla barnen massa massa! Jag sa hej då till några redan igår och buhu vad det är tråkigt med avvinkingar. Dock kommer jag säkerligen träffa många av barnen igen, Rävlanda är inte så stort haha.
'
Det var supermysigt att träffa min egna lilla solstråle Helena igår också. Det var alldeles för länge sedan som bara hon och jag umgicks. Vi köpte med oss picknick och satte och sedan på Apslätten och pratade tills knotten jagade iväg oss. Mamma och pappa var inne i stan så jag kunde dessutom övningsköra hem. Min kusin Julia, hon som bodde hos oss för några år sedan, följde med hem vilket också var supermysigt. Bra dag helt enkelt!
'
Nu ska jag fixa "lurre", som Helena säger haha.
'
Pusssar
Jag och Julia busade till det och gjorde pannkakstårta när vi kom hem på kvällen. ( de är inte kända för sin skönhet, men gott äre!)
Sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0