11 juni

Hujja hujja för idag är det min födelseda'!
'
Haha, idag fyller jag sjutton år. Det känns inte något speciellt haha, bara något närmare arton. Det roliga är att jag under en längre tid har jag att jag är sjutton av ren reflex... Nåja, nu behöver jag inte ljuga längre iallafall. Att fylla sjutton innebär inte mycket mer än några fler rynkor och en något längre bit in i vuxenlivet. Mami och papi väckte mig med sång och presenter klockan kvart i sex. De möttes av ett nyvaken troll! Fasen, jag kunde inte somna igår. Låg och vred mig fram till klockan två. Av mami och papi fick jag jättefina presenter! Pengar, datorfodral samt ... en resa till Madrid!! :D Är superglad och helnöjd! Det ska bli så himla roligt att åka till Madrid!
'
Nu måste jag kila! Ha en superbra dag!
Pussss
Två bilder från Emmas födelsedagsmiddag! :)

Kommentarer
Postat av: beilul

Stort grattis Signe! Ha det bäst! <3<3<3

2012-06-11 @ 11:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0