BRONX

Kommer ni ihåg för ett tag sedan då jag visade er lite skor och kläder som jag mer än gärna fångade in i mitt nät? Ett av skoparet skulle jag köpa på Nelly (där jag upptäckt dess excistens) men då fanns såklart inte min storlek kvar. Jag mejlade Nelly men de sa att de troligtvis inte skulle komma in igen. Sen dess har jag sörjt tanken på att de aldrig kommer bli mina men vet ni vad som hände idag...? Jag blev upp över öronen glad, då jag och Nora, helt spontant trippade in på Scorett och jag fick syn på mina ögonstenar! Ha, nu är de mina och jag har lärt mig att man ska aldrig säga aldrig.
'
Pusss (Nora köpte också en superfin kjol till mig som försenad födelsedagspresent men den visar jag er imon!)
BRONX - 699:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0