FREDAG

Wakywaky! :)
'
När jag tänker efter känns det helt sjukt att jag inte haft mer än en sovmorgon sedan skolan slutade! Samma dag som skolavslutningen var åkte vi till Hultan och sen dess har jag jobbat heltid. Herregud. Jag kommer bli helt understimulerad när jag får "semester". När man är van att gå på högvarv är det lätt att bli rastlös när man väl är ledig. Dock tror jag att jag kommer kunna hålla mig sysselsatt utan problem. Böcker, böcker och någon tv-serie! Saker man inte hinner under skolterminen, det är saker man får prioritera på loven.
'
Nu är det bara några timmar kvar innan det är helg och jag sitter i bilen med mami och papi ner till mitt favvoställe - Morup. Sämre kan man ha det. Ha en fin dag så hörs vi!
'
Puss och kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0