Godmorgon!

Vilken underbart slapp fredag jag hade igår. Jag var visserligen inte hemma förrän åtta men därefter gjorde jag inget annat än att flyta ut i soffan framför tvn. Helt ljuvligt. Efter Let's Dance och två avsnitt av Mad men tittade jag på Inglourious Basterds regisserad av Quentin Tarantino (pulp fiction). Jag säger bara en sak om filmen - Se den! En sjuk blandning av humor, ångest och fruktansvärd brutalitet.
'
Idag ska jag fortsätta att inte göra någonting men ändå någonting. Julia kusinvitamin har fyllt år så om en stund bär det av till släktkalas. Sen vet jag inte vad som händer... Hur skönt är det inte att ha helger fullbokade? Om någon har lust att träffas - slå en plingding!
'
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0