Hultskev - long time no see

Hej mina godingar! Nu var det ett tag sedan som vi hördes vid. Det har hänt mycket sen dess må jag säga. Hultsfred var kanon! Fina människor, bra musik och helt okej väder gjorde festivalen till den bättre! Hultsfred är verkligen en riktig kultfestival och det känns som om den är på väg mot rätt håll efter några års av svajjiga resultat. Väl hemma igen var det direkt in i arbetslivet. Jag vickar som fritidspedagog för barn i åldrarna 6-10 och jag trivs superbra! Barnen är sötare än sötast!
'
Igår var det midsommar och den firades hemma hos bästiss i Alingsås. Det var ungefär samma gäng som hängde i campet på Hultsfred plus några till. Vi åt massa god mat, spelade kubb, hoppade säck, gick tipspromenad, dansade kring både midsommarstången (gjord av mig och Alexia) och i huset! Kröp till kojs strax efter fem brevid Alexia och några andra kroppar i en dubbelsäng. Idag hjälptes vi åt att städa hos Alexia innan vi åkte in mot stada igen. Då fortsatte jag i städningens tecket och putsade Aggy och Johans lägenhet vilken jag fått låna medan de varit i Berlin. Nu är jag äntligen hemma och ska ägna resten av kvällen till fotbollstittande och bildredigering!
'
Här kommer blandade bilder från Hultsfred!!!! (lånade av fina vänner)  Kärlek!!!


Vårt fina camp!







Anna Thernheim - sagolikt bra!

Marina and the diamonds - härligaste artisten!

påväg hem, i väntan på försenat tåg i Falköping (sisådär tre timmar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0