klagan

God kväll!
'
Förlåt men jag måste börja med att beklaga mig. Fyhelvete vilken dag det har varit! Jag sov alldeles för lite inatt, var trött på jobbet och det har regngat niagarafall hela dagen. Det värsta var ändå fotbollsmatchen borta i Skepplanda som jag nyss kom hem från. Jag är fortfarande sjuk, mår ganska pissigt, har inte kunnat träna ordentligt och jag var därför inte direkt peppad på att åka långt till Skepplanda för att möta serieledarna i ösregn. Ganska väntat förlorade vi matchen. Dock stod vi upp och kämpade hela matchen igenom. Tyvärr hade vi också bara en avbytare, vår ena målvakt, och några av de som spelade har inte tränat på evigheter. Oddsen var som ni hör inte särskillt goda. MEN, jag överlevde och det gjorde mina lagkamrater också. Jag övningskörde dessutom hem trots dunkande huvudvärk. Något bra fick jag ut av resan iallafall. :)
'
Så, nu har jag fått dela med mig av mina neggokänslor. Tack för att ni lyssnade! ;) Nu ska jag nana så jag orkar upp imon. Min tisdag kommer vara full av aktiviter!
'
Pusssar
fin bild från min födelsedag... älskar att mitt linne viker sig så att det ser ut som om jag har struttuttar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0