nostalgitripp

Är hemma i Räv igen efter att ha hängt några dagar i lägenheten.
'
Vi hade avslutningshäng med projektgruppen igår vilket var jättetrevligt! Först var vi hemma hos Klara där vi åt middag och skrev utvärdering. Därefter drog vi till North och drack öl innan vi avslutade med några partier kubb i vasaparken. Helt plötsligt var klockan tre och vagnarna hade slutat gå. Jag och Amy gick genom götet hela vägen hem till Höga boet (högsbo) vilket tog oss en timma. Medan vi promenerade började det sakta med säkert ljusna och fåglarna kvittrade god morgon. Idag valnade jag av att mina kårkamrater stod utanför dörren och ville komma in haha. Vi skulle ha ett litet möte ang flytten av kårrummet m.m. Efter det drog jag på mig kappan och mötte upp Alexia m.fl. (fina vänner) och åkte till Picknickfestivalen. Vi var på den som hölls på Hisingen, inte Apslätten i Torp. Snacka om att vi har haft tur med vädret idag! Det hade lika gärna kunnat regna och blåsa iskalla vindar. Istället kunde vi parkerade på våra picnickfiltar kisa mot solen och sittdansa till musiken. Sämre kan man ha det!
'
Titta vad jag fick med mig hem från Statoil. Stay Cool-påsen och GB-glass i kartong ger mig nostalgikänslor!
'
Puss på en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0