Stohejj

Hej där!
'
Sitter trött som en mupp och väntar på att matchen mellan Italien och Tyskland ska starta. Även om det var tropisk värme var träningen riktigt kul! Äter just nu lite efter-träning-mellis bestående av äpple och nötter. Känner mig som min pappa. Ni som vet vilket GI-frek han är förstår vad jag menar... Ojoj, nu blåste visst domaren igång matchen. Hoppas ni haft en bra dag och njutit av solen idag! Vädret är helt upp och ner för tillfället. Prognosen visar regn, åska och blåst men solen lyser starkare för varje dag. Bara att hålla tummarna för att detta håller i sig!
'
Puss och kram!
När den här bilden togs, vilket var någon månad sedan, var klockan halv fyra och vagnarna hade slutat gå. Jag och Amy fick vandra hem genom staden medan solen sakta steg upp bland höghusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0