fina söndag

Tjositrosi!
'
Igår var jag på middag hos fina Emma (hon fyllde ju 17 precis!), det blev dock lite sent så jag vaknade trött som tusan. Jag startade dagen med lite städning, sen kom mina kära släktingar och firade min födelsedag, jag fyller ju imorgon men jag ska fira den med vänner. Därefter spelade vi en jävligt bra match - vi styrde den i 90 minuter, men med otur, dålig domare och bortdömda mål förlorade ändå med ett mål. Jag kom hem, och sen dess har jag suttit i mitt rum med Nora och snackat, tittat på fotboll och käkat prinsesstårta. Nu är det verkligen dags att titta ut kläder till Hultan, åker ju på onsdag! Wiie!
'
Ha en fortsatt fin kväll, puss!
Fick fem fina muminmuggar att lägga till min samling! (finn ett fel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0