Torsdag

God morgon, god morgon!
'
Det är redan torsdag! Den här veckan har sprungit iväg med en väldig fart tycker jag. Imon åker jag, mami och papi till Morup. Det ligger en bit utanför Falkenberg, precis vid havet. Nära vänner till oss har lantställe där och vi brukar hälsa på några gånger om året. Det är mitt absoluta favoritställe (förutom hemma då). Jag förknippar Morup med glädje, harmoni och kärlek! Att åka dit och bara vara är så rehabilitering för mig. Man tar det lugnt, fikar, spelar volleyboll, går en strandpromenad, läser en bok, spelar spel osv. Bästbästbäst! Och imon, då åker vi! :) Dock kommer jag åka hem redan på söndag, då är det säsongsavslutning av fotbollen. Vi ska spela sista matchen innan uppehållet börjar och den är mot ett riktigt bra lag. Jag är redan smått nervös haha. Men vi ska kämpa som tusan och göra allt för att få poäng!
'
Nu ska jag fixa lurre (lunch) innan jag kilar till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0