Varning för klagorop.

Oh-hoj!
Jag försöker distint tagga mig själv inför match. Jag har dock ett problem - illamående. Detta lilla jävla faktum (förlåt för svordomen) har varit ett konstant problem för mig det senaste. Jag har ingen aning om varför. Och nej, jag är inte gravid. Jag hatar att vara en person som går runt och ojjar sig över att må dåligt, dra ner stämningen och klaga. Men att må illa kan vara det värsta jag vet. Nu vet jag inte ens varför jag gör det och det irriterar mig ännu mer. Det är inte så att jag kräks utan det sitter bara en konstant illamåendekänsla i magen. Jag måste äta för att orka springa på matchen men tanken på match får magen att knyta sig. Skitkorv också!
'
Förlåt för deppigt och opeppande inlägg.
Om man hade kräks regnbågar hade det kanske varit roligare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0