wednesday...

Tjenixen!
'
Är allt fint med er? Med mig är det kanon, förutom ihopklistrade ögon och icke existerande smaklökisar haha! Så det kan gå när inte haspen är på... Igår hade jag först en mysig dag på jobbet innan jag stack in till stan för lite ärenden. Väl hemma igen tittade jag på en deckare med mami och papi. Innan lampan släcktes fick jag även läst några sidor i min underbara bok. Jag har sällan tid att läsa böcker så när jag exempelvis åker buss (tid jag vaktar med kropp och själ) brukar jag alltid försjunka i en bok. Den lilla ensamma stunden på bussen kan vara dagens höjdpunkt!
'
Idag blir det ännu mer bussåkande, som sagt - inte mig emot, för efter jobbet ska jag möta Nora i stan. Vi ska ta en tripp på rean! Wiieee :)
'
Hörs laterskater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0