Det är dags.

Okej. Jag tänker inte ens nämna snön och att jag traskad (glidit?) runt i ett par låga converse hela dagen (inklusive skogsvägen hem). Det har varit en bra, lugn och skön dag. Jag behövde inte redovisa mitt NAK-arbete idag vilket var sjukt skönt. Jag hann inte klar med min presentation på långa vägar igår. Istället får jag göra det på måndag. Gött.
'
Jag ska åka med Madde till träningen idag. Hon kommer och hämtar mig och tjugo minuter så jag bör väl rota fram lite träningskläder... Resten av min kväll kommer bestå av pluggtugg. Mums.
'
Mobilbilder som inte kommit upp...
Pluggfika hemma hos Alleballe
Fika på vårt nya favvokafé
Effektivt matteplugg via Skype...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0