Fredag - off we go

God morgon!
'
Jag. är. så. trött. Gårdagen var en enda skitkörvsdag. Jag kan inte skriva exakt varför men allt gick inte enligt planerna om man säger så. Jag har inte hunnit med allt jag hade behövt göra innan lägret. Jag kommer hem på söndag och på måndag har jag nationellt muntligt prov och en inlämning. Hur jag ska få ihop det här är en kvarstående fråga. Om tjugo minuter ska jag övningsköra till Landvetter, där ska jag ta ett blodprov. Jag är vegeterian och det är bra att checka blodvärdet då och då. Sen ska jag hem en stund, packa det sista inför lägret och kanske att jag hinner förbereda lite skolarbete.
'
Jag och sötnos i somras på P&L

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha en sån underbar bild eller inte:P Miss you gir,l nu är det bara typ 4-5månader kvar tills jag kommer hem;) love from america<3

2012-03-30 @ 18:02:47
URL: http://tovemyrnewidfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0