Hamburgare också

Hejhej!
'
Idag har det varit en allmänt händelselös dag. Höjdpunkten var när jag och Alexia gick hem till hennes apartamiento och myste i soffan framför en film. Vår svenskalektion var bara för dem som skulle ha nationellt prov idag men vi har inte förrän nästa vecka därav håltimman. Min bror är här idag med och när man har en bror som är kock bör man utnyttja det till fullo. Vi har precis ätit en fantastisk middag bestående av hemmagjorda hamburgare med hembakat bröd. Sjukligt gott. Han hade gjort en god hamburgerdressing och varma grönsaker till också. Jag åt kornbiff istället för köttburgarn men allt smakade ändå förträffligt. Funderar även på om jag (eller Erik) ska slå till på våfflor idag med... Mehehe.
snyggt bro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0