Heavy...

Hallå där i lingonskogen!
'
Herreguttans vilken lång dag det varit! Jag trodde att jag aldrig skulle komma hem. Men det har trots allt varit en bra dag. Vi fick tillbaka spanskaprovet. Det gick väl helt okej, ett B istället för mina tidigare A:n. Förhoppningsvis drar inte detta ner slutbetyget. Det är faktiskt två prov kvar innan saken är biff... Men tusan vad jag blir arg. Fyra poäng från A... Argg! Det är säkert några slarvfel också. Aja. Det är bara att släppa det och försöka göra bättre på nästa prov.
'
Imorgon är jag helt ledig. Helt fantastiskt! Jag har dock ett monster-matteprov på onsdag så morgondagen kommer gå till att räkna matte. Då menar jag varenda vaken timma! Jag har prov på mer än 100 sidor, helt seriöst. Någon som är bra på funktioner och att rita grafer? Hoja gärna till - jag behöver all hjälp jag kan få.
'
Innan jag däckar av trötthet ska jag skriva klar ett svenskareferat och träna lite spanskaglosor. Jag planerar att gå upp i hyfsad tid imon och sätta igång med matten så fort det går.
'
Puss på er!
'
En dagens kommer om några min!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0