lördag ♥

Hej och hå!
'
Igår hade jag en supermysig fredag! Solen sken och himlen var blå när jag, Alexia och Malin slog oss ner i slottis och picknickade. Vi hade köpt med oss pannkakor, sylt och grädde och Malin hade även slängt ihop en chokladbollssmet. Vi var redo för frosseri helt enkelt. Efter några timmar, då skuggan jagat oss längre och längre bort på gräsmattan bestämde vi oss att ta vårt pick och pack och istället gå och hyra en film. Malin skulle dock åka och dansa så jag och Alexia lämnades ensamma. Efter många om och men hyrde vi två kärleksrullar som utspelade sig på 1800-talet. På vägen hem till Alexias lägenhet mötte vi upp Madde och gick sedan om affären för att köpa choklad och pizza. What was up med all skitmat haha? Aja, det var trots allt fredag. Vi hann bara se klart den ena filmen innan vi var tvungna att åka hem - Alexia till Alingsåsen och jag och Madde till Rävis. Och för att klargöra en sak: Alexias låtsasmamma har en lägenhet i Johanneberg, det är den jag menar när jag säger Alexias lägenhet. Men Alexia bor för det mesta hemma hos sin mamma i Alingsås. Snipp, snapp, slut. Inga missförstånd?
'
Idag har jag övningskört en hel del. Jag har tyvärr varken städat mitt rum eller tagit tag i några läxor. Men hey! Klockan är ju bara fyra. Kvällen är ung... ;) Om en stund kommer Aggy hit och vi ska laga tacos och mysa. Men innan jag ens tänker tänka tanken på att mysa till det i soffan ska jag ta mig tusan ha städat klart och gjort åtminstone en historiauppgift. Sådeså.
'
Pusselipuss!
Innan skolan åt jag en mysfrukost på Condeco av alla ställen. Vi skulle på en föreläsning på Hagabion och jag var inne lite för tidigt. Föreläsningen var grymt intressant btw!
Jag försökte mig på ett litet hjärta haha.
Fina!
Filmmys. Bilden ser dock lite halvtorr ut haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0