Måndagssysslor.

Grattis den bästa pappan i hela vida världen!
'
Vi firade igår men han fyller femtio idag. Fina, stora, lilla papi. Den smartaste och visaste av alla människor jag vet. Men han har också ett stort hjärta gjort av guld. Du är min förebild och jag älskar dig så himla mycket!
'
Annars då? Hehe. Mamma väckte mig klockan sex då det var dags att sjunga för pappa. Heerrrrrrrrrrrrreeguuud! Jag vet inte hur mycket jag bidrog till det där grattandet men jag var där i alla fall. Om fem minuter ska jag hoppa ner i dagens kläder och springa ner till bussen. Jag har en bajlång skoldag att se fram emot. Åh tack du kära buss - femtio minuters vila. Ikväll ska jag bara ligga i min soffa och försöka plugga. Vi får se hur det går...
'
Ha en fin dag! Pusseluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0